varanasi - Reisverslag uit Vāranāsi, India van Dirk Verkerk - WaarBenJij.nu varanasi - Reisverslag uit Vāranāsi, India van Dirk Verkerk - WaarBenJij.nu

Door: antoinette

24 Maart 2008 | India, Vāranāsi

hoi allemaal, uiteindelijk mag ik ook een berichtje schrijven.
komt natuurlijk omdat dirk veel handiger met de computer is als ik.
vandaag hebben we heel vroeg een boottripje op de ganges gemaakt.
was erg indrukwekkend. veel rituelen gezien. gister hebben we sarnath bezocht een boedistengemeenschap, wat er van over was.vandaag rijden we per nachttrein terug naar Delhi waar we woensdag naar katmandhu vliegen.
het is hier nog steeds warm.
hartelijke groeten aan iedereen.
antoinette.

• 24 Maart 2008 - 08:41

Rene:

Hoi antoinette,

Nu mag je een keer een berichtje schrijven, is het maar zo kort !! Hier is verder alles oke. Het is 2e paasdag en maxe en yara hebben zojuist een sneeuwbal van een meter doorsnee gerold. De verjaardag van ma was gezellig. Er was alleen geen taart, de winkel heeft waarschijnlijk deze vergeten te brengen. Verder is alles hier oke.

gr. Rene

• 24 Maart 2008 - 09:49

Hoi,

Ik moet ome René wel gelijk geven hoor, het mag wel wat langer :-P

Hier alles goed. Net met papa je stukje gelezen. Van het weekend gewerky in Zandvoort. Erg leuk en we konden zaterdagmiddag zelfs een sneeuwballengevecht houden.

Gisterenavond bij Femke geweest, want die was ook jarig en zo naar oma. En we hebben nog een vlaai staan die ik mee neem. Heeft oma toch nog een stukje taart.

Gr Sjoerd

• 24 Maart 2008 - 11:35

Sjaan Van Es:

Hoi Dirk en moeders
    Wat leuk om jullie verslagen te lezen. Het is erg indrukwekkend. Ik zou zo zin krijgen om te komen. We missen jou wel hoor. Nog veel plezier

• 27 Maart 2008 - 17:41

Frank En Hettie:

Hallo Antoinette en Dirk,
    We zijn vol bewondering over zoveel avontuurlijk talent in de familie.
    We blijven je op de voet volgen. Ook wij hebben onze dagelijkse rituelen: files altijd maar files.
    Groetjes en tot gauw
    Frank en Hettie

• 29 Maart 2008 - 10:18

Henk:

hallo zus
    leuk dat je ook eens een berichtje mag doen van je zoon,ik vind het fijn dat het goed gaat daar met jullie,volgens mij is dit een geweldige ervaring,ben benieuwd naar jullie verslag uit Katmandhu hier geen nieuws alles gaat zijn gangetje vanavond gaan we naar klaas van der Eerden ,morgen verjaardag van Marloes,veel plezier nog.

groetjes Henk

Verslag uit: India, Vāranāsi