Jaipur - Reisverslag uit Jaipur, India van Dirk Verkerk - WaarBenJij.nu Jaipur - Reisverslag uit Jaipur, India van Dirk Verkerk - WaarBenJij.nu

Jaipur

Door: Antoinette

09 Maart 2008 | India, Jaipur

hey allemaal,
we zijn inmiddels gearriveerd. we hebben een goede vlucht gehad.
het is hier zeer hektisch al het verkeer gaat door elkaar een wonder dat het goed gaat.
vandaag en gister was voornamelijk een reisdag morgen staat een bezoek aan het fort op het programma per olifant!
internet is minder makkelijk "op straat"
te vinden als ik dacht. regelmatig berichtjes achterlaten kan mogelijk een probleem, maar we doen ons best.
hier wordt voornamelijk vegetarisch gegeten dus dirk heeft mogelijk een probleem als vleeseter.
verder alles in orde en een goede temperatuur. hartelijke groeten en werk ze.

p.s. foto's uploaden is een probleem hier ivm een lichte technische achterstand, we hopen dat we nog tegen een up-to-date internetcafe aanlopen.

• 10 Maart 2008 - 11:10

Hoi,

Ik had gisteren van papa al begrepen dat jullie goed waren aangekomen. Papa en Koen redden zich goed.

Ikzelf ook. Een goed weekend gedraaid op de Eemhof. Wel een hoop gebeurd, maar dat vertel ik wel als jullie terug zijn.

Dirk, ik zal hier wel een stukje vlees extra voor je eten ;-P

Gr Sjoerd

• 10 Maart 2008 - 14:47

Bennie Hamersma:

Hallo Dirk en fam.,

Leuk even een berichtje te lezen over jullie. Hoe was de reis per Olifant...ik zie je al zitten Dirk haha

Veel plezier, we blijven jullie volgen.

Gr, de Kingmannen

• 10 Maart 2008 - 15:10

Joris:

Hey Dirk je kan altijd nog die olifant opeten als je echt niet meer zonder vlees kan! Veel plezier verder..

mzzl Joris

• 10 Maart 2008 - 18:16

Ton En Hennie:

Hoi allebei,

fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
    Wij blijven jullie volgen.

Hennie en Ton

• 10 Maart 2008 - 18:26

Henk :

maf dat we zo met jullie kunnen communiceren blij dat alles goed is hier vereder geen nieuws, veel plezier met de olifant morgen groeten van ons allemaal henk

• 10 Maart 2008 - 21:11

Karlijn:

zo geweldig dat jullie deze reis maken, lijkt me echt geweldig zo'n grote olifant, wat een ervaring!!!!!
    geniet er met volle teugen van en dan geniet ik hier een beetje mee met jullie berichtjes...
    dikke kus

Verslag uit: India, Jaipur